Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit bba3fb58 authored by victor's avatar victor
Browse files

Feature:

arreglos callej
parent a2adaff6
No related branches found
No related tags found
1 merge request!65Feature:
......@@ -10,6 +10,7 @@ import com.example.ellegadodepintia.exploradoresDePintia.model.GameState.context
import com.example.ellegadodepintia.exploradoresDePintia.model.Atributo
import com.example.ellegadodepintia.exploradoresDePintia.model.GeneradorDeEventos
import com.example.ellegadodepintia.exploradoresDePintia.model.objeto.ObjetoDeValor
import com.example.ellegadodepintia.repositorios.RepositorioObjetos
import com.example.ellegadodepintia.soundManager.SoundManager
//TODO() Agregar inventario con restos de la reliquia
class EfectoDestruir(probabilidadExito: Int) : Efecto(probabilidadExito) {
......@@ -39,12 +40,7 @@ class EfectoDestruir(probabilidadExito: Int) : Efecto(probabilidadExito) {
} else {
GameState.eventoActual.actualizarFinalizado(true)
GameState.jugador.conseguirObjeto(
ObjetoDeValor(
nombre = "Fragmento de reliquia",
descripcion = "Los restos de una reliquia. Hay algunos comerciantes que los buscan. Tiene un valor de 5 monedas.",
imagen = R.drawable.asi_fragmento_reliquia,
coste = 5
)
RepositorioObjetos.obtenerObjetoPorNombre("Fragmento de reliquia")!!
)
val probabilidadCombate = (0..1).random()
soundManager.playSound(R.raw.sound_romper,100)
......
......@@ -128,6 +128,12 @@ object RepositorioObjetos {
imagen = R.drawable.asi_objeto_piel,
coste = 100
),
ObjetoDeValor(
nombre = "Fragmento de reliquia",
descripcion = "Los restos de una reliquia. Hay algunos comerciantes que los buscan. Tiene un valor de 5 monedas.",
imagen = R.drawable.asi_fragmento_reliquia,
coste = 5
),
//**********************************************
// D E U T I L I D A D
//**********************************************
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment